2013. április 23., kedd

Gyönyörű Matrjoska-babás ruha 38-40-es 1 Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó egy gyönyörű, sötétzöld, nyakbakötős pamutruha, elöl-hátul Matrjoska-babás mintával.  
Anyaga pamutos, nagyon rugalmas. Én varrtam magamnak (varrónő a szakmám), az anyagot külföldön vettem, itthon nem is láttam még hasonlót : ) 38-40-es mérettel hordtam, az anyag rugalmassága miatt ennél nagyobb méretre is jó lenne, csak rajtam most, 42-es mérettel, már nem áll csinosan : ( Nagyon szép állapotú, nincs kifakulva,  egy két helyen láttam rajta épp kezdődő, icipici bolyhosodást, de annyira minimális, hogy a minta miatt alig lehet észrevenni.
Méretek: kb. 90-100 cm-es mellbőségen, 70-80 cm-es derékon, és 90-100 cm-es csípőn áll csinosan. Hossza válltól kb. 85 cm.
A próbababa standard 38-as méretű, az ennél nagyobb ruhák össze vannak fogva!
Nézz szét nálam, gardróbürítés miatt eladom a szülés utáni nagyobb (rám már nagy), és a szülés előtti kisebb (már sose fogok belefogyni... ) méretű ruháimat. Nagyrészt márkás, üzletben vásárolt, szép állapotú, csak általam viselt (vagy éppen nem is viselt... ), Perwoll-lal mosott és Lenor-ral öblített darabok. Ezen kívül a napokban töltöm fel gyerekeim kinőtt, szép állapotú, márkás ruháit, cipőit, sok Next van köztük : ) Érdemes visszanézni : )
A postaköltség saccolt, pontos postaköltséget csak a leütés után tudok mondani, a csomag súlyának megfelelően.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-04-27 17:30
. Gyönyörű Matrjoska-babás ruha 38-40-es 1 Ft NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése